5. Hoe omgaan met je ruimte in de praktijk

Stap voortgang:

Hoe omgaan met je ruimte in de praktijk

Omgeving

Voordat je voor de vraagsteller een legging doet is het heel belangrijk dat je de legging doet in een veilige omgeving.

Je start hiermee door de ruimte waarin je de legging houdt zeker fysiek goed schoon maakt, maar ook mentaal/emotioneel/energetisch.

Je kan de ruimte ook extra sfeer en energie geven met kaarsen, geur in de vorm van oliën en wierook of muziek.

Salie is bijvoorbeeld heel fijn om mee te werken om alle negatieve gevoelens en energie in je omgeving, maar ook bij jezelf weg te halen. Dat kan ook met lavendel, pepermunt en wierook.

Laat de wierook bijvoorbeeld branden in de deuropeningen en tijdens de legging.

Ook het branden van een klein theelichtje of kaarsen kan helpen.

Iets wat zeker helpt om het negatieve uit huis te laten is blauwe kaarsen op de vensterbanken aan te steken en in een waxinehoudertje zeezout te doen en deze houdertjes in iedere hoek van de kamer en in de hoeken op de vensterbanken te plaatsen.

Vertrouw je het nog niet dan kan je venkelthee zakjes hoog op de deurkozijnen leggen.

Wil je hier nog meer over weten, welke kaarsen in welke gelegenheid branden en wat doen bij negatieve uitingen om je heen? Neem dan contact met me op dan leer ik je deze mondeling off of online.

Verbinding

Houd je intenties zuiver en maak een zuivere verbinding tussen jezelf en de vragensteller.

Dit kan je op verschillende manieren doen. Pak de handen vast van de klant en zeg in jezelf of hardop het volgende.

‘ Ik vraag de Engelen (of de bron) en ook de Engelen/bron van …. om ons te omringen en te beschermen. Ik vraag de engelen/gidsen/de bron om hulp tijdens de reading. Dat ik alle boodschappen luid en duidelijk door krijg en dat ik alles gemakkelijk kan overbrengen.’